Léggyorsító Spirál (Twist Air)
2006.12.29. 20:04
A cuccnak köszönhetően extra teljesítményt érünk el, és drámaian lecsökkentett fogyasztást.
Léggyorsító Spirál (Twist Air)
A cuccnak köszönhetően extra teljesítményt érünk el, és drámaian lecsökkentett fogyasztást.Nagyobb nyomású összepréselt levegõ, egyenes - turbulencia nélküli - irányvektorral, ez jellemzi az új korszakalkotó spirált, melynek hatására megnõ az égéstérben történõ robbanás hatásfoka, valamint a kerekeken leadott teljesítmény, s mindez a gazdaságosság erõteljes növekedését vonja maga tán. A spirál által keltett örvény teljesen szabályos légáramot eredményez, s tökéletes oxigénszállítást jelent. A Twist-Air egyaránt alkalmazható benzines és diesel, szívó és feltöltött turbo motorokhoz is, de hatásosan mûködik gáz üzemû jármûvekben is. Semmilyen transzformáció nem szükséges a szívórendszerben.Íme pár előnye a cuccnak: -5 %-al növeli a motor teljesítményét. 15 %-al csökkenti a tüzelõanyag felhasználást. Csökkent a gázadás késedelmi idõt. Növeli a nyomatékot az alacsony tartományban is. Igen kedvezõen befolyásolja a gyorsulást. Típustól függõen némileg növeli a végsebességet. 15 %-al nagyobb légnyomás. Ideális légáram és növelt, szabályos örvény a szívócsövön belül. Könnyû fordulatszám felfutás. Benzines, Diesel, LPG, szívó és Turbo alkalmazások! Együtt használható minden fontosabb tuning eszközzel. Örök élettartam, karbantartás nélkül. Semmilyen változtatás a motornál nem szükséges. Állítható csúcs fordulatszám tartomány. Könnyû 10 perces beépítés.
1. szint - A REZONANCIA Az eszköz egy önállóan rezgõ spirálként van megtervezve, mely saját rezgésével segíti a motor fordulatszámtól függõ lengésszámmal beáramló levegõ rezgését, rezonanciát keltve a szívócsõben. A rezonancia, mint fizikai jelenség lehet kedvezõ és kedvezõtlen, ha az eszköz saját frekvenciája bizonyos tûréssel a spiráléval egybe esik, jótékony frekvenciát, felgyorsított levegõ molekulákat és ezáltal nagyobb nyomást, következésképp növelt teljesítményt nyerünk kisebb üzemanyag fogyasztás mellett.Ha a spirált megnyújtjuk, azt fogjuk tapasztalni, hogy a fenti fordulatszám tartomány felfelé fog eltolódni, ha összenyomjuk, pedig lefelé. Ha állítunk a spirál méretén, csakis kézzel tegyük és kisebb mértékben, mint +/- 25 %. Az eredeti magasságot célszerû megjegyezni a széthúzás / összenyomás elõtt. Az állítás akkor lehet szükséges, amikor nem gyári motorhoz adoptáljuk a léggyorsítót-t.
2. szint - AZ IRÁNYVEKTOR
Az áramló levegõ egyik legfontosabb paramétere a légáram alakja. Egy egyszerû példával megvilágítható ez a kérdés: Tételezzük fel hogy rengeteg újságpapírt szeretnénk a szemetesbe dobni. Ha az újságok egy kötegben vannak, igen könnyû dolgunk van, de ha mégis összevissza lennének, az azonos méretû edény kicsinek fog tûnni. Ez valójában nem igaz, de ennek ellenére sok idõ és erõfeszítés a papírokat egyenként összehajtogatni, majd végül befejezni a munkát. A helyzet ugyanaz a motorba szállított levegõ esetén. Feladatunk tehát szabályozni a légáramot a legmegfelelõbb irányba terelvén, amilyen gyorsan és könnyedén csak lehet. A szabálytalan turbulencia leadott teljesítmény vesztést eredményez. A fûrészfogazott végsõ spirál alak a furatokkal és a fogyasztás csökkentõ spirál alakjával optimális mozgás vektort eredményez, mely meghatározó a légáramlásban és eredményeképpen a lehetõ legteljesebb oxigén tartalom, óriási szabályozott légörvény és gyors légszállítás biztosítható.
BEÉPÍTÉS:Lazítsuk meg a szívócsõ körbilincsét a szûrõház oldalán, majd fordítsuk ki a gumicsövet.Helyezzük a spirált a kúp csúcsával a motor felé, a lábak hajtogatásával, vagy a csomagban található 3 mm átmérõjû csavarok és fúrás segítségével a szûrõházhoz, vagy a légcsõhöz.Szereljük vissza a légszûrõházat és indítsuk el a motort.
|